Engelencursus forum

July 29, 2010, 10:43:32 PM
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: mijn spirituele pad  (Read 2092 times)
saira
Guest
« Reply #15 on: February 03, 2010, 07:11:19 PM »

hoi annelies,

Ik vraag eigenlijk nergens naar alleen geef ik mijn mening en mijn visie hierop.
De eisen die ze bij jou moeten voldoen hoeven voor mijzelf nog geen teken te zijn dat ik baat bij hun kwaliteiten heb.
Ik ga uit van de persoon zelf niet van het papiertje das hetgeen wat ik bedoel en ook duidelijk neerzet dacht ik....

.......Het gaat om het kunnen bij zo een persoon en niet om het papiertje aan de muur......
Engelencursus forum
« Reply #15 on: February 03, 2010, 07:11:19 PM »

nala
Guest
« Reply #16 on: February 03, 2010, 07:57:05 PM »

Hallo,

Het is natuurlijk wel zo dat mensen, clienten zo je wil, vaak een referentie willen zien......En daar kan je hen , met iedereen die zich zomaar therapeut of wat dan ook kan noemen, geen ongelijk in geven.
Hoe je het ook went of keert, er is binnen de para en spiri wereld een hoop wildgroei........En een paar rotte appels verzieken het voor de meerderheid die wel zuiver werkt en het goede met de medemens voor heeft.

warme groetjes,
Flore
Engelencursus forum
« Reply #16 on: February 03, 2010, 07:57:05 PM »

VictorJ
Full Member

View Profile WWW
« Reply #17 on: February 04, 2010, 11:15:45 AM »

Een papiertje op de muur hoeft opzich niets te zeggen.
Ik kan nu een papiertje uitdraaien dat  HBO geneeskunde heb gestudeerd. (heb ik dus niet)

Een papiertje op de muur word pas wat waard als de instantie die het papiertje uitdraait de kwaliteit van de, in dit geval PEE-ers, wordt controleerd en "bewaakt".
Naar mijn gevoel wordt dit hier wel gedaan en ben ik straks meer dan blij om dit papiertje aan mijn muur te hangen.

Het gaat er mijns inzien niet om dat je zonder papiertje niet zuiver kan werken.

Wat ik belangrijk vind is dat een therapeut ter allertijden weet wat hij doet.
Bijvoorbeeld waar je als therapeut op moet letten is "overdracht en tegen overdracht".
Dit gebeurt bijvoorbeeld als je stukken uit je eigen leven niet hebt verwerkt en een valkuil voor iedereen die met mensen werkt.
Ook dit zit in het PEE. Je leert begrijpen wat je natuurlijk al aanvoelt. Wat het weer op aarde zet.

Al met al begrijp ik dat wat je bedoeld.
Voor jou zegt een diploma niets, echter voor sommige mensen wel.

Het gaat toch om wat goed voor je voelt.
Enerzijds de therapeut die het "nodig"vind om een papiertje of lees liever een opleiding te doen
En de klant die op gevoel een therapeut kiest of kijkt naar wat voor gereedschappen de therapeut heeft.

groetejs Victor
Engelencursus forum
« Reply #17 on: February 04, 2010, 11:15:45 AM »

Astrid Esser
Jr. Member
**

View Profile WWW
« Reply #18 on: February 05, 2010, 09:30:42 AM »

Hoi Victor,

Je hebt het mooi omschreven.  Wink
Ik kan wel mijn medische HBO diploma laten zien, maar waar het omgaat is dat er ZUIVER gewerkt wordt.
In de groep mensen die een HBO medisch diploma hebben kunnen ook nog altijd rotte appels zitten!!  :'
Ik ben erg blij met het certificeringsprogramma van Annelies.
Door dit certificeringsprogramma is de kans op rotte appels tussen de PEE ers erg klein tot nihil.
Omdat het niet alleen een theoretisch papiertje is, maar de kwaliteit bewaakt wordt, ook na afgifte van het certificaat-diploma!!
Iets wat ik een zeer prettige gedachte vind.

Want waar het allemaal om draait is toch ZUIVER werken met de Engelen en je EGO opzij zetten.

Lieve groet Astrid

VictorJ
Full Member

View Profile WWW
« Reply #19 on: February 05, 2010, 12:22:53 PM »

Want waar het allemaal om draait is toch ZUIVER werken met de Engelen en je EGO opzij zetten.
Engelencursus forum

Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  

Jump to: