Engelencursus forum

May 17, 2012, 09:45:02 PM
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: nieuwsbrief  (Read 715 times)
Ineke
Guest
« on: April 27, 2010, 09:54:11 AM »

Hoi Rob,

Ik heb een nieuwsbrief gehad, gekoppeld aan mijn oude website. Nu wil ik graag de emailadressen uploaden in de nieuwsbrief van angelware. Het is een .cvs bestand. Hoe doe ik dat?

Ik heb een deel van mijn nieuwe nieuwsbrief klaar. Een nieuwe pagina onder de naam nieuwsbrief april-mei 2010, het bestand heb ik nieuwsbrief.cvs genoemd. Als ik de pagina nu ga linken krijg ik op mijn website niet nieuwsbrief te staan maar nieuwsbrief.cvs.
Dat lijkt erg onnozel. Hoe kan ik dat veranderen, zodat er in het menu alleen nieuwsbrief komtt e staan?

Ik heb plaatsjes gescand die ik graag in de nieuwsbrief wil plaatsen. Nu krijg ik bij het uploaden het bericht dat het bestand te groot is.
Wat moet ik doen?

groeten
ineke

Engelencursus forum
« on: April 27, 2010, 09:54:11 AM »

Rob
Administrator
Full Member

« Reply #1 on: April 27, 2010, 10:09:59 AM »

Ineke,

Het deel nieuwsbrief is simpel, ik zorg alleen dat je email adressen van klanten kan verzamelen. Deze zijn dan zichtbaar in angelware en je kan het als een algemeen bestand op je eigen PC bewaren. Dat is alles.

Je kan niets uploaded naar deze lijst het wordt alleen gevuld door de klanten die op je website het email adres invullen.

het maken van een nieuwsbrief kan door een webpagina aan te maken maar zoals je het nu omschrijft kan het niet, het bestand nieuwsbrief.csv bewaar je op je eigen PC maar wordt nergens aan een pagina toegevoegd binnen angelware.

Dus simpel gezegd, de klant laat het email adres achter, jij bewaard nieuwsbrief.csv op je PC, je opend het bestand en je kan de email adressen in je email pakket gebruiken om de nieuwsbrief te versturen.

De nieuwsbrief zelf  moet je zelf maken binnen je eigen email pakket, dit is niet iets binnen angelware, als je een pagina maakt binnen agelware kan je daar wel naar verwijzen binnen de nieuwsbrief.

De plaatjes mogen niet groter dan 2MB zijn die geupload worden dus deze moet je kleiner maken of op een lagere resolutie bewaren.

Rob

« Last Edit: April 27, 2010, 10:12:25 AM by Rob » Logged

BOFH @ www.engelencursus.nl
There are 10 kinds of people, those who understand the binary language and those who don't
Engelencursus forum
« Reply #1 on: April 27, 2010, 10:09:59 AM »

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: