Engelencursus forum

May 17, 2012, 09:43:56 PM
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: metagegevens  (Read 1355 times)
AvRavensteijn
Newbie
*

« on: March 09, 2011, 05:23:11 PM »

Hallo Rob,

Hoe kan ik de metagegevens (zoekwoorden) aanpassen zodat ik beter vindbaar wordt in bijvoorbeeld Google?
Is er een mogelijkheid de html-code te bewerken en deze gegevens daar toe te voegen?

Groet,
Angelique
Engelencursus forum
« on: March 09, 2011, 05:23:11 PM »

Rob
Administrator
Full Member

« Reply #1 on: March 09, 2011, 07:09:43 PM »

Hoi,

Dat is een meta tag die door Google niet gebruikt wordt, de 3 dingen waar je naar kijkt tegenwoordig is :

1. Title van pagina
2. Inhoud van pagina dus goede "content"
3. Soms is meta tag Description nog handig

De titel en description zet ik in de html code en de inhoud is wat jij zelf bepaald.

Google is tegenwoordig erg goed in het zelf bepalen van dingen en als je zoekt op de forums over SEO (search engine optimizing) lees je dat de meta tags eigenlijk niet nodig meer zijn om gevonden te worden.

Zelf doe ik er ook niet veel mee op engelencursus.nl je ziet op sommiga pagina's de description nog en sommige al niet meer. De keywords tag heb ik al heel lang geleden eruit gehaald.

Het allerbeste is links... zorg dat mensen naar je linken dat is belangrijk maar wel het moelijkste, de moeite die je daar in stopt zal Google zeker waarderen. Ga niet voor die "100 links voor 50$" deze links kunnen tegen je werken als het van een link farm komt. Een link farm is een pagina die alleen links verkoopt op hun pagina.

Google zegt natural linking.... dat komt dus terug op content... als mensen je inhoud goed vinden linken ze vanzelf naar je

Het antwoord is dus alles wat nuttig is zoals title en desription staan in je pagina verder is het de inhoud en die kan je zelf al maken.

Rob
« Last Edit: March 09, 2011, 08:36:27 PM by Annelies » Logged

BOFH @ www.engelencursus.nl
There are 10 kinds of people, those who understand the binary language and those who don't
Engelencursus forum
« Reply #1 on: March 09, 2011, 07:09:43 PM »

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: