|
Rob
|
 |
« on: February 21, 2010, 09:01:26 PM » |
|
Voor deze 2 standaard brieven heb je een logo en bij de cursus bevestiging een handtekening nodig.
Dit kan je doen door 2 plaatjes te uploaden via de website manager
1. handtekening.jpg ( dit maak je door op een stuk papier je handtekening te zetten en dan scan je het in ) 2. logo.jpg
Deze namen gebruik ik bij het maken van de verschillende brieven, zo krijg je op elke brief je logo en/of handtekening.
Rob
|
|
|
|
|
|
BOFH @ www.engelencursus.nlThere are 10 kinds of people, those who understand the binary language and those who don't
|
|
|
|
Engelencursus forum
|
 |
« on: February 21, 2010, 09:01:26 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astrid
|
 |
« Reply #1 on: March 17, 2010, 05:58:31 PM » |
|
Hoi Rob, Een vraagje. Ik kijk net naar een rekening van een klant en zie tot mijn grote verbazing: pagina 1 zeer groot logo en pagina 2 de rest van de rekening (hihihi) Ik vond het wel humor. Mijn vraag is: ik heb 2 bestanden met logo in mijn bestanden lijst staan. Nl logo en logo-kl Waarschijnlijk moet ik het kleine logo:logo-kl gewoon logo noemen en komt het vanzelf weer goed.
groetjes Astrid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Engelencursus forum
|
 |
« Reply #1 on: March 17, 2010, 05:58:31 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rob
|
 |
« Reply #2 on: March 17, 2010, 08:00:38 PM » |
|
Hoi Astrid, Ik gebruik het bestand logo.jpg dus die moet zo gezegd op maat gemaakt worden, als die kleiner is dan past alles op de rekening  Rob
|
|
|
|
|
|
BOFH @ www.engelencursus.nlThere are 10 kinds of people, those who understand the binary language and those who don't
|
|
|
|
Engelencursus forum
|
 |
« Reply #2 on: March 17, 2010, 08:00:38 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astrid
|
 |
« Reply #3 on: March 17, 2010, 08:39:04 PM » |
|
Hoi Rob, Het is helemaal duidelijk . Ik ga er me aan de slag. Thanks.
Groetjes Astrid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linda2705
|
 |
« Reply #4 on: April 26, 2010, 07:46:52 AM » |
|
Hoi Rob,
Ik kom er helaas niet uit...dwz ik kan de standaard brief niet vinden, waar ik deze kan wijzigen? Kun je vertellen waar deze staat???
Groetjes, Linda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VictorJ
|
 |
« Reply #5 on: April 26, 2010, 09:40:03 AM » |
|
Volgens mij kan je alleen het logo en handtekening wijzigen. Meer niet.
gr Victor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astrid
|
 |
« Reply #6 on: April 26, 2010, 11:17:19 AM » |
|
Hoi Linda, Bedoel jij de standaardbrief voor de cursus? Met de factuur krijg je namelijk zo je gegevens eruit. Hier kun je alleen je logo veranderen. De rest is standaard en komt automatisch op je rekening door je instellingen in te vullen.
De handtekening moet ik nog uitproberen.
Succes ermee.
Groetjes Astrid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rob
|
 |
« Reply #7 on: April 27, 2010, 07:55:38 AM » |
|
Ha,
Er zijn twee standaard brieven, de factuur en de cursus bevestiging.
Beide gebruiken logo.jpg en handtekening.jpg, verder kan je op dit moment nog niet iets aanpassen aan deze standaard brieven.
De bestanden logo.jpg en handtekening.jpg moet je zelf aanmaken en uploaded binnen Angelware.
Het bestand logo.jpg is je eigen gemaakte logo en het bestand hantekening.jpg is je eigen handtekening die je gescanned hebt.
Rob
|
|
|
|
« Last Edit: April 27, 2010, 07:56:17 AM by Annelies »
|
|
|
|
|
|
Engelencursus forum
|
|
|
|
|
|
|