Engelencursus forum

February 08, 2012, 08:11:41 PM
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Cursussen toevoegen op je website  (Read 1244 times)
Rob
Administrator
Full Member

« on: December 21, 2009, 07:53:30 AM »

Dit is voor de mensen die de cursus module gebruiken.

Wanneer je in het cursus deel van angelware een cursus toevoegd en daarna voor die cursus een datum aanmaakt zal dit automatisch geboekt kunnen worden via de website.

Om dit beschikbaar te maken maak je binnen het website gedeelte een pagina aan en in "bestand" zet je cursus.php hierdoor zal op de pagina automatisch alle cursussen die nog komen gezien kunnen worden.

Ook kan elke cursus hier direct door de klant geboekt worden.

Rob

BOFH @ www.engelencursus.nl
There are 10 kinds of people, those who understand the binary language and those who don't
Engelencursus forum
« on: December 21, 2009, 07:53:30 AM »

Karinhuijsman
Guest
« Reply #1 on: February 15, 2010, 04:23:07 PM »

Hoi Rob,

Ik heb sinds kort ook consulten er bij. Gaat het toevoegen van een consult via de website op de zelfde manier, dus een pagina aanmaken met bestand consult.php? Of werkt dit anders?

En heb je nog wat gegevens voor me hoe ik weblog kan toevoegen op website, of maak ik hiervoor gewoon een pagina aan en noteer zelf wat ik er op wil hebben?

Ik zie je antwoord graag tegemoet.
Hartelijke groeten,
Karin
Engelencursus forum
« Reply #1 on: February 15, 2010, 04:23:07 PM »

Rob
Administrator
Full Member

« Reply #2 on: February 15, 2010, 04:43:22 PM »

Karin,

Consulten staan los van de website ik neem aan dat je mensen niet direct een consult wilt laten boeken via de site zonder dat jij met de klant gesproken hebt.  Ik ben er vanuit gegaan dat het consult deel net als de administratie geen onderdeel van de website is.

Een weblog maak je door een nieuwe pagina aan te maken en dan bij bestand weblog.php in te vullen.

Rob

There are 10 kinds of people, those who understand the binary language and those who don't
Engelencursus forum
« Reply #2 on: February 15, 2010, 04:43:22 PM »

Karinhuijsman
Guest
« Reply #3 on: February 16, 2010, 07:47:36 PM »

Hoi Rob,

Bedankt voor je antwoord.  Smiley
Nog even voor mijn duidelijkheid, klanten kunnen dus niet zoals bij cursuspagina alles invullen en aangeven hoe ze betalen e.d. zodat dat direct door gezet wordt naar factuur en agenda?
De handelingen voor een consult moet ik dus zelf apart invullen? Dit is voor jou natuurlijk gesneden koek, maar voor mij helemaal nieuw...

Hartelijke groeten,
Karin
Rob
Administrator
Full Member

« Reply #4 on: February 16, 2010, 08:03:44 PM »

Karin,

Het beste is om een test klant aan te maken binnen je eigen administratie en dan een consult boeken, je zult zien dat er op verschillende plaatsen iets hierover te zien is.  Dit is de beste manier om te begrijpen wat er gebeurd binnen het kas systeem.

Er zit zoals gezegd geen verbinding met de website en consult boekingen dus een klant kan zelf niets.

Rob

Karinhuijsman
Guest
« Reply #5 on: February 16, 2010, 08:23:47 PM »

Bedankt voor het advies ik zal het eens gaan uitproberen.

Groeten,
Karin Wink
Engelencursus forum

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: