Engelencursus forum
March 28, 2024, 11:01:33 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Layout weblog  (Read 20580 times)
Angellight
Guest
« on: January 30, 2013, 04:25:14 PM »

Hoi Rob,

Ik hoop dat je nog het geduld kan opbrengen om nog een paar vragen te beantwoorden??

1. Ik zou het mooi vinden om de weblogbalk meer uitgelijnd op de pagina te hebben. Dat betekent waarschijnlijk dat de verwijzing Archief verplaatst moet worden naar b.v. boven de balk ? Zoals bij Annelies op de site. Is dat mogelijk?

2. De weblogbalk  is nu net als de andere balken één kleur met een andere kleur letter. Kan het -alweer zoals bij Annelies- transparant worden met alleen de lijnen boven en onder een kleur. Dat maakt het minder massief.

3. Kan in de balk ook de link reactie worden opgenomen? Wat moet ik daar voor doen?

Dan ga ik nu eerst even wat eten...... de tijd vliegt zo achter de computer.

Alvast Dank!!!

Ada
Logged
Rob
Administrator
Jr. Member
*****
Offline Offline

Posts: 96


WWW
« Reply #1 on: January 31, 2013, 07:13:58 AM »

Hoi Ada,

De layout van de weblog is nog wat beperkt omdat er nog niet veel verzoeken binnen zijn gekomen voor specifieke aanpassingen dus eigenlijk is er niet meet mopgelijk op dit moment dan wat je ziet en met name niet ziet.

De vragen neem ik mee in de lijst van mogelijke aanpassingen die ik heb, in de toekomst komen deze er bij

Rob
Logged

BOFH @ www.engelencursus.nl
There are 10 kinds of people, those who understand the binary language and those who don't
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!