Engelencursus forum
March 29, 2024, 12:19:14 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: De (pdf) factuur openen in een nieuw venster.  (Read 21421 times)
VictorJ
Guest
« on: May 20, 2010, 11:08:54 AM »

In dit topic: http://forum.engelencursus.nl/nieuw/facturen-printen-in-pdf/ had ik de opmerking gemaakt om zodra je de factuur wilt printen dit in een nieuw venster gebeurt. De reden hiervoor is omdat als je "vorige pagina" doet er nog een factuur word gemaakt.
Willen jullie je mening hierover laten horen  Grin

(ik weet je kan rechtermuisknop / shift of ctrl gebruiken, maar dat vergeet ik steeds)
« Last Edit: May 20, 2010, 11:10:44 AM by VictorJ » Logged
Rob
Administrator
Jr. Member
*****
Offline Offline

Posts: 96


WWW
« Reply #1 on: May 20, 2010, 01:59:24 PM »

Victor,

Wat bedoel je met "als je "vorige pagina" doet er nog een factuur word gemaakt" ik zie dat niet.  Ik kan terug van de pdf naar de rekening in angelware, geef even wat meer info als je wilt hierover.


De vraag of het een nieuw scherm moet worden staat er los van dat  kan altijd als meerdere dat willen Smiley

Rob
Logged

BOFH @ www.engelencursus.nl
There are 10 kinds of people, those who understand the binary language and those who don't
VictorJ
Guest
« Reply #2 on: May 20, 2010, 02:47:39 PM »

Oke,  Grin dit is wat ik doe:
Ik maak een nieuwe factuur.
Ik sla hem op.
Ik klik op print en krijg een pdf
Ik doe vorige pagina (<-) of backspace.
Dan zie ik: De webpagina is verlopen
ik doe F5 en dan krijg ik:
als u deze webpagina opnieuw wilt weergeven, dient de eerder opgegeven informatie opnieuw te worden verzonden. Als u een betaling deed, dient u op annuleren te klikken om een dubbele transactie te voorkomen. klik anders op Opnieuw om de webpagina opnieuw weer te geven
Ik drukte op opnieuw en plots had ik exact dezelfde factuur nog een keer staan met een nieuw factuur nummer.
Dit doet hij overigens alleen als je de afctuur maakt zoals ik hier doe.
Als je hem later print en vorige pagina dan heeft hij dat weer niet.

groetjes
Victor

Logged
Rob
Administrator
Jr. Member
*****
Offline Offline

Posts: 96


WWW
« Reply #3 on: May 20, 2010, 03:37:02 PM »

ok had ik nog niet gezien, voorlopig laat ik nu een nieuw scherm openen.

Als iedereen het zo wil houden prima anders kijk ik later of ik om dit probleem heen kan komen met de pdf in het zelfde scherm

Rob
Logged

BOFH @ www.engelencursus.nl
There are 10 kinds of people, those who understand the binary language and those who don't
VictorJ
Guest
« Reply #4 on: May 20, 2010, 06:05:12 PM »

Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!