Engelencursus forum

July 29, 2010, 10:40:06 PM
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: mijn vader en het vensterschap  (Read 2664 times)
kris
Full Member

View Profile
« on: September 07, 2009, 10:29:09 PM »

Hoi allemaal,
Het gekste dat ik ooit heb gehad met een overleden dierbaar persoon was toen ik het vensterschap af aan het poetsen was en voor de foto van mijn overleden vader een plantje zette en ik hem hoorde zeggen dat hij iets anders mooier zou vinden. Ik heb er toen de foto's van mijn kinderen bijgezet en het was goed. Het was echt heel raar omdat het voor mij zo duidelijk was. Het leek wel of hij er gewoon echt was. Het gevolg is wel dat ik nu meer let op wat ik in zijn buurt zet al hoor ik hem niets meer zeggen of het goed of slecht is.

Groetjes Kris
Engelencursus forum
« on: September 07, 2009, 10:29:09 PM »

Lien
Sr. Member

View Profile
« Reply #1 on: September 21, 2009, 01:26:55 AM »

Hoi, MM,
Ik heb ook zoiets gehad met iets bij een foto te zetten en dan te horen dat ze dat toch liever niet hebben! LOL
Maar toen ik in Dublin was om daar mijn Master Instructor voor IET te doen was weer iets anders.

Ik was iets eerder naar Dublin gegaan om zo me een beetje te kunnen voorbereiden. Wilde natuurlijk ook nog een beetje Dublin zien LOL. Ik wilde nog wat spullen kopen voor op de hotelkamer, had gezien dat ik met de bus naar een 'winkelstraat' niet zo ver van het hotel vandaan kon komen (het hotel lag in een buitenwijk van Dublin).

Op de terugweg ging ik eerst bij de verkeerde halte staan, de halte die me naar het centrum van Dublin zou brengen, maar ik moest de andere kant op, dus werd daar op 'gewezen' door de engelen LOL. Aan de andere kant van de weg was de juiste bushalte, en terwijl ik daar wacht 'hoor' ik dat ik eens achter me moet kijken. Ik doe dit en zie dan pas een klein zaakje waar allerlei engelen spulletjes verkocht worden. Dus ik nog, ja, maar ... ik moet zo de bus halen! "Ook goed, " is de reaktie, "maar je zal wel merken waarom". Dus ik ga dan toch maar het winkeltje in. Eenmaal binnen zie ik allerlei leuke spullen en kijk of ik iets kan kopen.

Voor ik verder hiermee ga moet ik eerst vertellen dat ik voordat ik naar deze 'winkelstraat' ben gegaan gestoord wordt door iets wat ik niet prettig vond. En dat ik moeite had om daar mee om te gaan.

Terug in het winkeltje. Ik zie een beeldje en terwijl ik nog niet klaar ben met in mijn gedachten me te bedenken dat een beeldje wel leuk zou zijn voor op het graf van mijn zus hoor ik "koop maar niets voor mij, koop liever iets voor jezelf." Ik begin spontaan te huilen, niet omdat ik dit erg vind wat ik hoor, maar vanwege het feit dat ze me dit wilt vertellen.

De vrouw van het winkeltje ziet me huilen en vraagt of het goed gaat. Ik denk dan nog dat het beter zou kunnen, maar dat dat niet de reden is waarom ik dan huil. Ik loop een beetje verder en koop een 'sticker met beschermengel voor op een raam en een boekenlegger met beschermengel. ik betaal het en loop weer naar buiten. En terwijl ik de deur door ga, voel ik dat er toch iets zwaars van me afgenomen wordt! Het voelt gelijk zoveel beter aan!

De vrouw van het zaakje heeft me iets heel moois gegeven! Blijkbaar gevraagd iets van me af te nemen wat me zelf niet zo goed lukte! Ik voelde echt iets negatiefs uit mijn auro getrokken worden! Had echt niets met mijn zus te maken, maar doordat ik ging huilen om haar antwoord, zag de vrouw dat er iets aan de hand was en heeft me toengeholpen ervan af te komen!

Een samenwerking dus tussen een dierbare overleden persoon, engelen en een volslagen onbekende vrouw die wel een heel leuk klein winkeltje had daar!  Grin Cool

Warme Groetjes en Blessed Be,
LienD

Let the Earth be healed and let there be Love and Peace unto all beings!
Engelencursus forum
« Reply #1 on: September 21, 2009, 01:26:55 AM »

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: