sunshinestar
Newbie
voel met je hart
|
 |
« on: July 23, 2010, 09:08:51 AM » |
|
Mijn partner die rook in onze woning 2 maal wierooklucht, terwijl er geen wierook gebrand had. Hij heeft helemaal niets met het spirituele maar vond dit wel erg vreemd. Heeft iemand ervaring met het ruiken van wierook en daar mogelijk de betekenis van. Met google kom ik ook niet verder. groetjes Marcella 
|
|
|
|
|
|
angelgreetz, marcella
|
|
|
|
Engelencursus forum
|
 |
« on: July 23, 2010, 09:08:51 AM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Leonie Anne
|
 |
« Reply #1 on: July 23, 2010, 02:52:42 PM » |
|
Ik heb wel ervaring met het ruiken van wierook, maar alleen nadat ik het zelf gebrand heb  Als het een geur is die hij herkende van iemand die nu overleden is, is het een groet vanuit de hemel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Engelencursus forum
|
 |
« Reply #1 on: July 23, 2010, 02:52:42 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sunshinestar
Newbie
voel met je hart
|
 |
« Reply #2 on: July 23, 2010, 03:06:31 PM » |
|
Hij kon de geur niet thuisbrengen met iets en ook niet associeren met iemand. Nu heb ik hem zelf verschillende wierookjes laten ruiken en herkende hij de nan champa. Maar goed nog geen betekenis.....
|
|
|
|
|
|
angelgreetz, marcella
|
|
|
|
Engelencursus forum
|
 |
« Reply #2 on: July 23, 2010, 03:06:31 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VictorJ
|
 |
« Reply #3 on: July 23, 2010, 04:31:37 PM » |
|
Misschien een vorig leven? Heeft hij het brandend of niet brandend geroken? Daar zit ook best verschil in. *wierook kan ook kerk zijn*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annelies
|
 |
« Reply #4 on: July 23, 2010, 07:45:47 PM » |
|
 soms laten de engelen je ruiken dat ze er zijn, door een geur die niet op dat moment aanwezig is. Dit kan een wierrook zijn of bloemen en soms zelfs alsof er koekjes gebakken worden engelen groetjes Annelies
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
childangel
|
 |
« Reply #5 on: July 23, 2010, 07:47:17 PM » |
|
Geuren ruiken die er niet zijn heeft meerdere oorzaken. Het kunnen overledenen zijn die zich kenbaar maken, maar ook de engelen maken hun aanwezigheid op die manier kenbaar. De geur die je omschrijft zorgt voor een balancering van energieen. Het kan een signaal zijn dat hij zijn energie weer in balans mag brengen. Een ieder van ons heeft mannelijke en vrouwlijke energie, om goed te functioneren moeten deze in balans zijn. Misschien mag hij meer verbinding maken met zijn vrouwelijke kant. Het helder ruiken is daar al een signaal voor.
Ik hoop dat dit je verder helpt. Angelique
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sunshinestar
Newbie
voel met je hart
|
 |
« Reply #6 on: July 23, 2010, 08:37:11 PM » |
|
Dank je annelies, dat gevoel had ik namelijk al toen hij vertelde van de wierook. De engelen wilde duidelijk maken dat ze er waren., duh mijn ongeloof. En dank je wel voor alle andere reacties. kerk en wierook is ook een goeie. Ik woon tegenover een zwaar,zwaar gerevormeerde kerk... nou ja stof om over te denken...
Liefs Marcella
|
|
|
|
|
|
angelgreetz, marcella
|
|
|
|
Aafke
|
 |
« Reply #7 on: July 28, 2010, 01:03:49 PM » |
|
Ik heb wel eens tijdens een kaartreading gehad dat ik in eens een geur rook, dit was de geur van koken. Dus ik zeg tegen die vrouw: " ik ruik in ene een geur van koken in een restaurant of zo". Zij lachen... wat bleek nu... ze was kok, ze heeft wel verteld waar, maar dat weet ik niet meer.
In ieder geval, hou ik dat nu wel in de gaten wat ik ruik tijdens een kaart reading wat ook dat verteld mij van alles.
Groetjes,
Aafke
|
|
|
|
|
|
Gr. Aafke
|
|
|