Engelencursus forum

September 06, 2010, 06:22:05 PM
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: geuren  (Read 327 times)
sunshinestar
Newbie
*

voel met je hart

View Profile
« on: July 23, 2010, 09:08:51 AM »

Mijn partner die rook in onze woning 2 maal wierooklucht, terwijl er geen wierook gebrand had. Hij heeft helemaal niets met het spirituele maar vond dit wel erg vreemd. Heeft iemand ervaring met het ruiken van wierook en daar mogelijk de betekenis van. Met google kom ik ook niet verder.

groetjes Marcella Cheesy

angelgreetz,
marcella
Engelencursus forum
« on: July 23, 2010, 09:08:51 AM »

Leonie Anne
Full Member

View Profile WWW
« Reply #1 on: July 23, 2010, 02:52:42 PM »

Ik heb wel ervaring met het ruiken van wierook, maar alleen nadat ik het zelf gebrand heb  Grin

Als het een geur is die hij herkende van iemand die nu overleden is, is het een groet vanuit de hemel.
Engelencursus forum
« Reply #1 on: July 23, 2010, 02:52:42 PM »

sunshinestar
Newbie
*

voel met je hart

View Profile
« Reply #2 on: July 23, 2010, 03:06:31 PM »

Hij kon de geur niet thuisbrengen met iets en ook niet associeren met iemand.
Nu heb ik hem zelf verschillende  wierookjes laten ruiken en herkende hij de nan champa.
Maar goed nog geen betekenis.....

angelgreetz,
marcella
Engelencursus forum
« Reply #2 on: July 23, 2010, 03:06:31 PM »

VictorJ
Full Member

View Profile WWW
« Reply #3 on: July 23, 2010, 04:31:37 PM »

Misschien een vorig leven?
Heeft hij het brandend of niet brandend geroken? Daar zit ook best verschil in.
*wierook kan ook kerk zijn*
Annelies
Administrator
Hero Member

View Profile WWW
« Reply #4 on: July 23, 2010, 07:45:47 PM »

Smiley  soms laten de engelen je ruiken dat ze er zijn, door een geur die niet op dat moment aanwezig is. Dit kan een wierrook zijn of bloemen en soms zelfs alsof er koekjes gebakken worden

engelen groetjes
Annelies
childangel
Newbie
*

View Profile
« Reply #5 on: July 23, 2010, 07:47:17 PM »

Geuren ruiken die er niet zijn heeft meerdere oorzaken. Het kunnen overledenen zijn die zich kenbaar maken, maar ook de engelen maken hun aanwezigheid op die manier kenbaar.
De geur die je omschrijft  zorgt voor een balancering van energieen. Het kan een signaal zijn dat hij zijn energie weer in balans mag brengen.
 Een ieder van ons heeft mannelijke en vrouwlijke energie, om goed te functioneren moeten deze in balans zijn. Misschien mag hij meer verbinding maken met zijn vrouwelijke kant. Het helder ruiken is daar al een signaal voor.

Ik hoop dat dit je verder helpt.
Angelique
sunshinestar
Newbie
*

voel met je hart

View Profile
« Reply #6 on: July 23, 2010, 08:37:11 PM »

Dank je annelies, dat gevoel had ik namelijk al toen hij vertelde  van de wierook.  De engelen wilde duidelijk maken dat ze er waren., duh mijn ongeloof.
En dank je wel voor alle andere reacties. kerk en wierook is ook een goeie. Ik woon tegenover een zwaar,zwaar gerevormeerde kerk... nou ja stof om over te denken...

Liefs Marcella

angelgreetz,
marcella
Aafke
Sr. Member

View Profile
« Reply #7 on: July 28, 2010, 01:03:49 PM »

Ik heb wel eens  tijdens een kaartreading gehad dat ik in eens een geur rook, dit was de geur van koken. Dus ik zeg tegen die vrouw: " ik ruik in ene een geur van koken in een restaurant of zo". Zij lachen... wat bleek nu... ze was kok, ze heeft wel verteld waar, maar dat weet ik niet meer.

In ieder geval, hou ik dat nu wel in de gaten wat ik ruik tijdens een kaart reading wat ook dat verteld mij van alles.

Groetjes,

Aafke

Gr. Aafke
Engelencursus forum

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: